TrackMania.CZ

fórum věnované hře TrackMania a všem jejím verzím ^_^
Právě je ned 20.10.2019, 22:45:28

Všechny časy jsou v UTC+01:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 113 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 58 Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Trackmania 2
PříspěvekNapsal: pon 21.09.2009, 16:08:06 
Offline

Registrován: pon 11.06.2007, 9:11:35
Příspěvky: 81
Toto by mala bit nova trackmania

http://www.youtube.com/watch?v=QjpV9DuoXSs

http://www.youtube.com/watch?v=ilLdbH2Qgyg

- Hra bude mať výrazne vylepšený grafický engine s ešte dokonalejším svetelným enginom a reflekciami
- Nároky na hardvér ostanú podobne ako pri Trackmania Nation Forever
- Pribudne multiplayer na jednom počítači pre 4 hráčov
- Tímový mód v štýle štafety
- Kooperačný mód
- Vylepšená tvorba trate s možnosťou importov blokov (geometria, textúry) a teda sa už nebudete musieť obmedzovať predpripravenou ponukou.
:)

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.09.2009, 16:36:14 
Offline
Spamer

Registrován: pon 12.02.2007, 15:48:04
Příspěvky: 2230
Bydliště: Brisbane, QLD, Australia
Děkujeme za informaci.
Nejsi první.

_________________
Dell Vostro 1310 + Intel X25-M 80GB SSD + 2x 9-cell battery + Win 7 Ultimate


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21.09.2009, 16:43:51 
Offline

Registrován: pon 11.06.2007, 9:11:35
Příspěvky: 81
omg a preco to je v pokec njn :shock: no inac prislo mi to divne ze to tu uz neni

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 8:51:55 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
Tady mam jeste kompletni video z cele akce vcetne celeho videa, ktere je na YouTube nekompletni. Najdete ho v 11:30-14:12 tj delka 2:45sec, na YouTube je jen 1:12
http://www.vimeo.com/6671574

-první video je z prostředí pojmenovaného Valley (Údolí)
-maniascript - nějaké featura v MediaTrackeru
-precizní teraformování a možnost posouvat více bloku (oblasti) zarove

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 9:37:27 
Offline
Spamer

Registrován: pon 12.02.2007, 15:48:04
Příspěvky: 2230
Bydliště: Brisbane, QLD, Australia
Paris to už včera postoval do pokecu.

_________________
Dell Vostro 1310 + Intel X25-M 80GB SSD + 2x 9-cell battery + Win 7 Ultimate


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 9:59:45 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
Tak to sorry. Ja byl ted 2dny odpojen od netu a nejak jsem to prehledl

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 10:00:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.02.2007, 21:38:55
Příspěvky: 2934
to prece neva. aspon to mame shrnute.

btw ... by me zajimalo, jak to bude s custom blokama (pokud teda budou - pokud nebudou, tak je cela otazka zbytecna a zapomnete na ni).
doted, kdyz v trati chybelo neco z uzivatelskych dat (mody, obrazky, zvuky - napriklad kvuli vypadku hostingu), tak se trat dala projet bez toho.
ale jak to bude, kdyz bude chybet cely blok, ktery bude soucasti trate? mluvil o tom uz nekde nekdo?

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 10:09:38 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
Tak o tom nic nevim, ale typoval bych, ze Nadeo nastavi nejake rozumne hranice pro velikosti jednotlivych bloku. V modelech aut vzdy omezeni byli poctem polygonu (?). Auta casto nabyvaji velikost kvuli texturam a to by se o bloku dit v takove mire nemuselo - Auta ve vysokem rozliseni jsou pochopitelna, ale u bloku to nema smysl. Dal bych videl, ze custum bloky budou mit nejvetsi prioritu pri stahovani + vznikne nejaka obdoba TMX a carparku odkud se bude stahovat pomerne rychle.

Btw na internetu jsou jeste infor ohledne tech dalsich prostredi a neco malo o maniascriptu, ale pres google transtalor to nedava zadny smysl.

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 10:22:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.02.2007, 21:38:55
Příspěvky: 2934
Tom.CZ.73 píše:
bych videl, ze custum bloky budou mit nejvetsi prioritu pri stahovani + vznikne nejaka obdoba TMX a carparku odkud se bude stahovat pomerne rychle.

pokud nebude custom blok dostupny v urcitem case nikde, tak je jedno jak rychle se stahuje, kdyz se nestahuje. (tedy tam smeroval muj dotaz...)

ALE to je ted mozna jedno - protoze me napadlo, jak to ASI bude resene: custom block (tedy jeho geometry) bude primo soucasti trate (jako dnes treba replay) a bude tedy sjizdny za kazdych okolnosti. teprve az textura bloku by mohla byt v custom datech (mozna v trati muze byt embedovana nejaka zakladni informace o barve), ale na sjizdnost to vliv mit nemusi.

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 10:39:57 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
V takovem pripade by bylo lepsi, kdyby se trat vubec nezaradila do playlistu. Mylim si, ze davat geometrii do souboru s trati by nebyl dobry napad. Ano trate by vzdy fungovaly, ale zase ted objem dat, ktery by se musel vsude prenaset/skladovat. Kazdopadne jsem zvedavy, jak si s tim poradi - nepochybne to bude vyzadovat velke zmeny

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 12:01:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 09.10.2008, 21:08:30
Příspěvky: 61
Bydliště: Orlová
Další otázka je jestli TM2 bude mit zpetnou podporu na TMUF / TMU ( nepočitam nove prostredi v TM2 )

Edit: Ještě by se hodil nějaky francoustinař ktery by nám to přeložil. Hlavně ty dotazy. :?:

_________________
Obrázek


Naposledy upravil(a) Odynek dne stř 23.09.2009, 12:15:38, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 12:14:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 11.02.2007, 21:38:55
Příspěvky: 2934
imho nebude. nevidim duvod. (ale je to jen muj nazor, podlozene to nemam nicim.)

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 13:28:50 
Offline

Registrován: pon 11.06.2007, 9:11:35
Příspěvky: 81
Naky priblizny datum vydania uz je ci este nie ?

_________________
Obrázek


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23.09.2009, 14:32:03 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
Mluvi se o konci pristiho roku.

Prosim pouze k tematu v tomto topiku. V dobe vydani stejne bude mit desitky stran...

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24.09.2009, 20:09:14 
Offline
Site Admin

Registrován: sob 10.02.2007, 8:04:42
Příspěvky: 4231
Bydliště: Praha
Interview s Hylisem
http://www.tm-actu.com/news.php?id=77&p=3#topnews

Na druhe a treti strance jsou velmi zajimave informace ohledne fyziky, priklady fungovani ManiaSciptu a neco malo i importovani 3D bloku

_________________
PC: Core i7 920@3,5GHz/NH-U12P; P6TDeluxe; OCZ 6GB Platinium XTC 1333MHz; Gigabyte GTX260; 2x WD6400AAKS; CoolerMaster Centurion 5; Logitech DualAction; LG L1900R; Vista 64b


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 113 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 58 Další

Všechny časy jsou v UTC+01:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz